Dö på min hals asså!

Jag har så ont i halsen så det finns int asså! Jag var hos skolsköterskan för att se om ja hade ngr vita prickar i halsen för då kan det ju vara halsfluss men det hade ja int men hon  var helt säker på att det var en infektion och att det faktiskt kunde vara halsfluss endå så jag bad mamma ringa vårdcentralen men jag ska vänta och avvakta säger dom . Men jag dör ju typ! Ge mig pencillin nu!! Har man haft halsfluss och halsinfektioner så många ggr som ja har så vet man när man har det. Jag har ju faan haft det typ 3 ggr förra året så JAG VET!! menmen får la leva med det ett tag till och knarka te och halstabletter så får vi se om det blir bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback