Gilla läget och Borensberg :D

Igår så var ja med Kerstin och Fiiah efter att ja åkt och köpt skor och vi var lite på gårn och var lite hemma hos Fiiah o va ute. Efter ett tag ringer saknade Jennifer :D Hon vill att vi ska följa med på ett disco i Motala som heter Gilla läget så aa vi kollade med våra morsor och så kom Jennifer och hämtade Fiiah och mej och så bar det av till Motala. Man var tvungen att blåsa i en sån där alkoholgrej eftersom det var drogfritt och det var ju helt lugnt eftersom vi int hade druckit ngt men så kom Fiiah på att hon hade smakat lite av sin mamma men som tur var gjorde det int utslag. I början var det rätt segt men sen kom man igång och dansade lite och det var askul :D och roligast var att träffa Jenna igen! :D aja sen vid kvart i tolv kom mamma och hämta oss och jag åt och gick och la mig. Idag blev det att gå upp tidigt vid typ kavrt i tio. Snabbtvätta håret, föna, platta, klä på sig och äta innan man skulle med mamma mormor och Cw till Borensbergsmarken. Vi hade jättetrevligt och jag köpte en rosa vindjacka typ, assnygg :D Sen åkte vi till Vadstena ett tag och mormor o Cw tog en glass sen åkte vi hem. Nu vet jag int vad som händer men hittar la på ngt kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback