Idol:D

Jaha igår gick det efterlängtade idol äntligen av stapeln :D Fiiah ringde i pausen och ville att jag skulle komma ut och va med henne och killarna men nej jag kunde helt enkelt int slita mej jag var tvungen att sitta bänkad frmaför tv:n se alla underbara talanger och alla amatörer. Jag älkar programmet, det gör jag verkligen och visst skulle det int vara lika kul utan dessa falsksångare men herregud! vad har de här människorna för kompisar och familj? ush, ja skulle ju säga till direkt om jag hade en kompis eller familjemedlem och han/hon skulle delta i idol och sjöng falskt, visst skulle väl kompisen/familjemedlemen bli sårad men bra mkt bättre än att höra det från Idoljuryn inför hela Sverige, nej! där går gränsen för att vara en bra och kompis och en dålig! För visst ska man ju alltid vara ärlig mot sina kompisar? och det gäller la även här. Jag lovar du sparar den kompisen alla tårar, besvikelse och framför allt förödmjukelse om du bara säger som det e ! BTW tjejen som grät igår var ju ASBRA jag satt fan och tjöt men hon skulle inte kunnat palla pressen endå men de hade ju allafall kunnat ge henne en till chans för hon var bäst av alla igår kväll. Men skönast var ju han Jon eller vad han hette med galsögonen, shit vilken härlig människa och shit vilken röst! Fy helvette vad bra han var! Menmen ikväll ärre ett till avsnitt kl.21 och då väntas fler talanger och amatörer. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback