Jag förstår mig int på't!

Asså jag mår piss, men ja har ingen feber eller ngt har bara jävligt ont i huvvet och magen och så e jag förkyld och krasslig i halsen! Kan det bli värre? Och jag sov hela dagen så nu känner jag mej inte trött men blir la att kolla på film eller läsa i sängen. Jag gick till skolan i morse och första lektionen hade vi musik och det gick sådär int bästa lektionen att ha om man har en egen trumma i huvvet kan ja säga. Det var alla fall skitkallt i skolan frös jättemkt så direkt när jag fått reda på praoplatsen så stack jag hem och hela dagen har jag typ kallsvettats och det känns som ja har feber men jag har int det, åh jag dör på't! Måste vara fel på febertermometern. Ja, just det jag ska praoa i Mjölby på P-lidens dagis, det ska bli kul tkr ja eftersom jag älskar barn. Men nu ska jag gå och lägga mig i sängen. Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback