Läxdag varre :/

Läxdag varre idag då efter skolan vilket betyder att ja och tjejerna gör läxor ihop så att vi slipper att göra så mkt i veckan. Men det blev lite läxläsning och mkt prat xD men det var rätt kul och vi gjorde alla fall lite engelska och lite matte och lite so mer pallade vi int och vi gjorde int klart ngn av läxorna men int alls så mkt som vi borde har gjort  :D. Men Juliaa höll ju på att läska mej med de jäkla chipsen nu när ja försöker dra ner på onyttigheterna! Jag har ju startat mitt hälsosamma liv med soyamjölk och bönor och shit och soyamjölk ä faan för helsike gött, det smakar vanilj och det e godare än vanlig mjölk asså :D men motionen e ju lite värre ja hade ju asbra kondis på lovet eftersom jag sprang varje dag men det blev värre när skolan började och aa då blev det knappt att motionera mer än på gympan men ja har faan bättre kondition än jag hade innan sommarn endå för ja känner liksom att ja orkar att springa längre och orkar hålla på med annan motion mkt längre än innan, jag längtar tills jag e 16 och får börja på gym då jäklar blir det hårdträninng, KUL! :D
Idag så blirre slapp framför tv:n och sen Idol, gött att det har börjat :D och sen blirre dusch och sova för imorrn e det skola igen men som tur är så är det kort dag :D får se om det blir att åka in till Mjölby imorrn med Juliaa och hjälpa henne med moppeprovet som har tagit typ ett halvår ? xD det tog int ens så lång tid för mig ju :O och ja tyckte det tog jäkligt långt men aja det beror ju på gur mkt man pluggar o så. Men nu ska ja dra och slappa :D hej då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback