Nu blir jag trött på den här skiten! :s

Ush, vrf måste just ja vara sjuk? Det jobbigaste e att kroppen liksom lurar mig att jag e frisk för ja var och badade i lördags för att jag kände mig okej och så när jag simmat i en halvtimma är jag dödstrött, asså jag menar verkligen trött jag har aldrig vart så trött i hela mitt liv och jag var som en zombie. Så jag låt det gå ngr dagar för att se om det gick över men det gjorde det ju inte så jag var på vårdcentralen igår där dom sa att det bara var ett vanligt virus och att jag ska vänta ut det. och imorse kände jag mej skaplig så jag gick över till mormor för att hon fyllde år o så spenderade jag hela dagen där och kände mig trött men glad och så gick jag hem för att hela kroppen blev tung och trött och så kollar jag febern och ser att den har stigit en hel del. Jag har vanligtvis väldigt låg temp 36 grader brukar det ligga på och nu låg den på 37.6 så det är rätt högt för mig men får se om den blir värre imorrn annars måste jag verkligen dra iväg mej till skolan för jag har missat så mkt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback