Sry

Förlåt att jag inte lagt in ngt på ett tag men jag kände bara att jag var tvungen att ta ledigt från datans värld ett tag för det behövdes. Har bara tagit det lugnt de senaste dagarna men jag måste bara säga att jag får damp på mitt immunförsvar för nu så har jag blivit sjuk igen, jag vet inte vad det ä med mej! Fco kämpa mig igenom skoldag och däckade i sängen dirket när jag kom hem och nu mår jag bara sämre :( Men det kan int hjälpas klarade jag skolan idag så får jag la allt göra det i morrn alla fall tills ja har fått reda på praoplatsen för om jag klarar mig så länge utan att däcka imorrn, om jag mår som jag mår nu vill säga, så blir ja riktigt stolt över moi !ajja nu blirre matteläxa, Idol, och tv i sängen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback