Var bara tvungen..

Som sagt var bara tvungen att skriva detta lilla inlägg eftersom ja har rätt trååkigt och int känner för att sova. Kommer säkert vara svintrött i morrn bitti men ja överlever. I min värld betyder nämligen "inte känner för att sova" = "inte kan sova". Men det är ju så egentligen eller det kanske bara är så för mig men vill ja inte sova så kan jag inte sova eftersom jag då tänker på så mkt andra saker o aa när jag har många funderingar eller tänker mkt är det omöjligt för mej att sova. Men shit the same trött kommer ja ändå va imorrn. Jag kanske inte borde säga det här med tanke på att ja faktiskt int vart i skolan de 3 senaste dagarna men jag längtar desperat efter helgen! speciellt fredag eftermiddag (efter skolan då såklart) som jag skrivit här förut så ä fredag min favvodag men jag e ju som sagt en "fredagsmys-människa" även om jag liksom int sitter hemma och myser i soffan med familjen så är fredagen ändå väldigt mysig, men det e kanske bara en dum vana jag har men det är sås jag känner! xD Aja jag måste la sova nu och få tyst på Mickey som står här och skäller. Gonatt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback