Vrf håller du på?

asså jag är på bra humör men jag e jävligt arg! Hur går det ihop? Asså ärligt talat kan jag inte fatta att du håller på så här och drar upp gamla sår fatta att det inte funkar liksom! Du verkar int förstå och ändå så tkr man att om ngn skulle förstå så skulle det vara du men tydligen int jag hade fel. Men fattar du int hur mycket du sårar och förstör, vrf blev det så här i första taget? Hur hamnade vi där vi är idag? Jag förstår int för det borde int vara så här det kan inte vara meningen och det kan int vara en slump för int ens en slump skulle ha så fel! jag vet int hur ja ska tala om det för dig på ett bra sätt, jag vill ju ändå int såra dig för jag e defentivt int som du! Aja var bara tvungen att skriva av mej lite även om ingen fattar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback