Dålig uppdatering!

Jo jag vet men ville gärna vänta tills jag hade fått min nya dator för orkade inte gå in på den stationära xD Dagen har varit bra iaf och jag kommer visa bild på datorn i morrn eller i helgen beror på om jag orkar i morrn för går i skolan i 8 timmar -_-. Sååå tråååk ! Men det ska väl gå, vi har rätt kul i våran klass ändå, är ju bara tjejer nu eftersom den enda killen i klassen bytte skola xD Men jag kmr vara trött som ett as för ska ju gå upp tjugo över sex i morrn. Ush blir ju van vid sovmorgon när vi har det både måndag och tisdag :D Fast är faktiskt nöjd över schemat för Ellaah säger aldrig nej till sovmorgon och desutom slutar vi tidigare både tisdag och fredag. Men nu ska jag duscha och sen blirre Fortet och sen ska jag nog gå och sova för att orkar gå upp i morrn. Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback