Det e faktiskt rätt trååk att vara ensam hemma!

Skönt men trååk ! Men ja dagen kommer se ut så att Fiiah kommer och då blirre middag om jag int hungrar ihjäl innan det för hon måste vänta på att sin mamma ska komma hem och jag har ingen aning när det blir! Men jag kom nyss på att jag faktiskt skrivit vad som ska hända idag !:D Fick sova i mjölby för mamma så om jag kan sova hos Emma så gör jag det !:) Men nu ska jag platta håret :)


Vad skulle jag göra utan denna manick ! Jag har ingen aning men jag älskar denna från remington och den är perfekt för oss med tjockare hår ! Det jäkligt jobbigt med tjockt hår i bland men man kan ju göra mer med det så jag ska väl vara nöjd;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback