Fårskinnsjackan

Jag vet att fårskinnsjackan kommer bli hur populär som helst i vinter men jag kan helt enkelt int se ngt snyggt i den. Det har int bara med att göra att jag är vegetarian men det ser helt enkelt obehagligt och fult ut. Det är inte min stil för fem öre och jag kommer inte bära en sån jacka i vinter. Men jag längtar faktiskt efter höstern och vintern för jag älshar de här lite neutrala färgerna. Beige, grått och svart är ju så snyggt även vitt men de här jordfärgerna är ju alltid ngt som passar till hösten :) Jag längtar faktiskt efter att få dra på mig höst eller vinterjackan, vira den stora halsduken runt halsen och sätta på mig bootsen som är sååå heta i höst :D Capen eller ponchon kommer också vara het till hösten och en sån ska jag nog också införskaffa :) Fundera faktiskt på att krypa ner i abercrombie and fitch jacka till vintern, de är såå mysiga :)


Ush blää!!

                       
så snygga !     




Så mysigt :D

   

Vad är snyggast ? Brun eller vit?                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback