Förlåt!

Aa förlåt för dålig bloggning, skitdålig rent ut sagt men nu är jag tillbaka och jag har faktiskt en bra anledning över pausen. Min laddare till den bärbara har börjat glappa och funkar int alls nu så kunde int sitta men nu funkar den stationära igen så kommer sitta här tills jag kan fixa min :). I helgen har jag umgåtts med de bästa och familjen. I fredags så hade vi nollning i skolan, det var rätt kul och vi slutade tidigt så drog mot stan med Fiiah och tog en liten fika och shoppade lite innan vi tog bussen hem. Stack till mormor där min underbara kusin var och åt med dom sen var det bara att skynda sig att byta om och sminka mig innan jag var tvungen att hinna med bussen igen och dra till mjölby med Fiiah. Träffade Malin och stina på bussen men de fortsatte in till lkpg för att bli nollade :). Umgicks med ngr i mjölby ngn timma innan jag, Fiiah och Melinda tog tåget till lkpg där vi träffade Ludde och Mackan :) Gick för att titta på Malins, Stinas och Mackans tjejs nollning ( alla går i  samma klass) hade lite kul med FULLA Malin och Stina innan vi stack in till stan för att möta Tomas. Trevlig kväll varre :) Idag blirre kanske en sväng till lkpg igen men vet inget säkert måste bli klar med läxor oxh skit först som jag skulle ha kommit igång med för över en timma sen xD menmen xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback