Fredag den 13:onde = otursdag?

Nehe vet ni vad, jag är vidskeplig visst men inte paranoid! xD Jag ser int alls fredag den 13:onde som en otursdag, ska jag var ärlig så visste jag int att det var det innan jag gick in på Facebook och såg att hysterin över detta datum var stort. Men int för mig jag har varken mer eller mindre otur på denna dag (peppar, peppar...) Fredag den 13:onde är för mig bara en film där Jason Voorhees är (den odödlige) mördaren. Han som blev i puttad som liten i Crystal lake av några ungar. Jason som inte kunde simma drunknade i sjön men han kommer nu tillbaka varenda "otursdag" för att hämnas! Haha denna evighetslånga serie av filmer är så booring men endå har jag sett typ alla xD Men älskar man skräckfilmer så gör man !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback