Galen!

Jag vet att jag använder det ordet ofta men jag har ju alla rätt att bli just galen. Tog ju bort min tandställning för drygt en vecka sedan och aa i en hel vecka ska man ju ha bettskenan dygnet runt förutom när man äter och det har ja ju haft och idag var ja så glad för att jag skulle få slippa den, för man känner verkligen att man har den i käften. Så tog bort den ngn gång i morse och sen ngr timmar senare går ja för att borsta tänder och ser att tänderna flyttat på sig :O Kalla mig paranoid men man kunde verkligen se det så jag skulle ta på mig bettskenan igen men fick knappt på mig den för att framtänderna flyttats men aa tryckte dit den till slut. Asså får damp för nu känns det som om jag måste ha den föralltid för jag vill int att mina tänder ska bli som förut! Tänderna var snea, jag hade 8 mm överbett och säkert ett par mm mellan framtänderna med, så fullt menar jag och blev ju så nöjd med dom nu för de var så himla fina när jag tagit bort tandställningen! Ush asså får väl se om ja måste ringa in till tandläkaren -__- men nu såg jag att Days of our lives började så ska titta på det. Ha en fin morgon !:D


Jag både hatar och älskar detta objekt ! Det håller tänderna på plats men det e nog det enda positiva :/


Kommentarer
Maliiin

shiiiit säger jag bara :o de har ju gått en vecka och de ska inte vara några problem säger de ju :o <33

2010-08-11 @ 14:44:17 | http://maliiinpettersson.blogg.se/
Maliiin

shiiiit säger jag bara :o de har ju gått en vecka och de ska inte vara några problem säger de ju :o <33

2010-08-11 @ 14:44:49 | http://maliiinpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback