Heeeej !

Har int hunnit blogga ngt idag för mamma väckte mig kl 1 i morse och sa att vi skulle till linköping och självklart ville jag fälja med. Men glömde mina pengar hemma så det fick bara bli lite snacks till kvällen, tortillachips och ostdipp (Y) me love!:D Stannar hemma ikv med, kommer nog stanna hemma tills fredag. Orkar helt enkelt int med all dramatik och falskhet i mjölby. Nu menar jag långt i från alla men vissa blir lite för mkt ibland! Missförstå mig int jag älskar mina vänner massor, de äkta vännerna men ibland blir det lite för mkt dramatik och då kan jag lika gärna stanna hemma tkr jag :). Men på fredag, tjejer då smäller det !:D Då drar vi int till linköping för en kväll på rix fm- festivalen och det kmr bli bäst, eller hur ? :D

      
Mums !:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback