Inte utan min dotter

Kanske ska börja med att säga att kvällen/natten var superduper trevlig träffade både nya personer och gamla vänner. Det var helt enkelt skit kul! Bra artister med varre, som Eric saade, tkr att han bara är för snygg. Ibland är han fan lik Taylor Lautner !xD Apollo drive är också jäkligt bra och så Broken door såklart :). Men när Martin Stenmark kom ut på scenen så blev det känslosamt, måste han sjunga sånna depplåtar eller? Kom och tänka på massor tråkigheter och det e ju int bra men aa det ordnade sig ju sen :). Men nu värker fötterna ngt förbannat asså shit! Tittar just nu på "Inte utan min dotter", fy fan alltså! Såååå bra men såååå sorglig. Har sett den flera ggr och har den t.o.m på dvd men tröttnar aldrig! Handlar om en kvinna som är gift med en muslim. De bor i USA och har det jättebra, är jättekära har en dotter ja allt är bra. Men så vill mannen åka och hälsa på sin familj i Iran tror jag så då åker de dit allihopa. Men det kommer hon länge att få ångra för han vägrar att åka tillbaka till USA. I islam så är det ju mannen som har makten över barnen så kvinnan kan ju int åka hem för hon vill ju int åka utan sin dotter. Men de lyckas tillslut att fly.. okej kanske int ska berätta allt ifall ngn som int har sett den vill se den så ja ska int förstöra allt. Men det e iaf en film jag kan rekommendera om man int är känslig för mannen slår kvinnan och det är rätt brutalt :S.

Bilder från rix fm kmr imorrn !:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback