Jag är glad ! :D

Haha dagen har varit seg, mysig och bra :) Det var bara jag o mamma hemma nästan hela dag så vi spenderade den tillsammans och umgicks o tittade på lite dåligt på tv. Det e int ofta det e mamma och jag hemma bara så man får passa på att umgås lite då :) Men sen kom Hasse hem och vi åt pasta med pesto (mums!:D) sen drog jag ut och gick en sväng med Malin. Som jag saknat henne ! <33 Vi snackade om allt möjligt och det var bara så gött att få snacka av sig lite och Malin är ju bäst på att lyssna så det var ju perfekt ! ;) Sen så gick jag hem typ vid 22 och tittade lite på "perfect stranger" och nu ska jag se Sex and the city 2 snart, så himla bra ! :)

Sov gott !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback