Jag blir galen !!

Ush vad jag hatar min laptop! Har int suttit vid den på flera veckor för det är lika med att få vänta en livstid innan ngt händer. Okej så farligt kanske det int är och det e väl mitt fel för datorn är överrösad med bilder, musik osv. Men nu när jag skulle sätta på den och lägga in alla bilder från skge marken så funkar int det heller! :@ Ush vad arg jag blir och så har jag på ngt sätt lyckats slarva bort installationsskivan så jag kan inte installera programet på den stationära men som tur är då har Fiiah och jag likadan mobil så skulle få låna skivan av henne :D. Men det kmr nog dröja ett tag innan nya bilder kommer in:S Men nu ska jag iaf bojkotta laptopen totalt! Måste bara kopiera allt från hårddisken så inget försvinner och sen när jag får lite mer i pengarkassan så blir det ny dator! För min är helt värdelös!

Blir att vara hemma ikv med för det är bra på tv ikv :D Först är det Greek sen OTH och så var det en film på 9:an som verkade sevär:D Men imorrn blirre nog att dra ut med brudsen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback