Kors i taket ! xD

Jag vaknade först vid halv tio men orkade helt enkelt int att gå upp så klockan hann att bli halv tolv innan jag drog mig upp ur sängen. Men ja tkt det var bra fixat endå eftersom jag gick upp halv två igår men imorrn då blirre en timma tidigare för måste se till att få in rätt rutiner innan jag börjar skolan på måndag. Ush vad jobbigt det ska bli att gå upp tidigt men det ska ändå bli skönt att få in de rätta rutinerna för man blir helt snurrig i huvudet av sommarlov och glömmer lätt bort vilket datum det är. Det ska bli skönt att kunna ligga framför tv:n på vardagarna och se de vanliga serierna igen !:D

Nu till rubriken vet ni vad jag gjorde idag eller? Jag städade faktiskt rummet ! :O xD men det var tids nog det såg förskräckligt ut och jag ville få det gjort innan månad så eftersom jag hade tid idag så fick det bli idag !;)


Min söta lilla hund Isabella som älskar att skälla ! Ush vad damp man får på henne ibland !xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback