Men heej !:D

Har int suttit ngt vid datorn idag eftersom den stationära int börjat funka än och jag orkade int dra på den här men nu när jjag int hade ngt att göra så gjorde jag det :D Asså jag vaknade halv 3 i dag !:O Kan nin fatta?!! Aja det e dags att börja vända på dygnet snart må jag säga. Men sen blev det iaf att dra ner och stå i kiosken i idrottsparken med Fiiah. Kerstin kom sen och det blev mycket skratt kan jag säga, jag saknar den ungen ! Alla fall tjänade 100 spänn och det  e ju alltid ngt ! :D Klockan var drygt halv 9 när vi var klara och Fiiah och jag fick skjuts hem till mig och sen varre bara att skynda iväg till bussen men tydligen så gick den halv från station för när vi nästan var framme så gick den ! Fy asså men som tur har ja ju min morfar som är världens gulligaste. Träffade folk i mjölby och även där blev det mkt skratt haha lilla Felicia då ! xD Sen så trampade jag på en sån där mördarsnigel av misstag och jag trodde att det var en råtta men i vilket fall som helst var det äckligt så jag började illskrika och sprang iväg hahah xD Vad rolig ja e va? Haha nu blirre tv och sen sova (Y)


Hahahah var bara tvungen ! xD det e bara ja och mina kompisar som fattar men skitsamma xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback