Mysdag med mamsen

Ursäkta för dåligt bloggande de senaste dagarna men festandet tog hårt på mig och jag har vart asseg. Mamma och jag var själva idag för Hasse var hos några kompisar för att festa. Rätt gött ändå att det bara är mamma och jag idag och imorrn eller aa förmiddagen imorrn iaf. Vi har segat hela dagen mest och tittat på lite bra på tv:n men sen åkte vi till City Gross och handlade lite. Köpte pepsodent white now, tandkräm och munskölj för känner att jag verkligen måste ta hand om mina tänder nu när tandställningen är borta:) Sen körde vi en sväng med bilen och sen blev det hem och käka. Vi blev båda sugen på citronmarängpaj så vi bestämde oss för att göra det ! Mums! Den blev nästintill perfekt förutom att marängen blev lite för mjuk eller vad man ska säga. Uppdaterar mer imorrn. Vi hörs!


Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback