Mysig kväll!:)

Bra kväll i mjölby med de bästa !:) Köpte även med mig en Ben and Jerry's hem, mumma, som jag ska äta till Fångarna på fortet ! Min kväll är räddad! Älskar programet och det e helt enkelt bäst, me love! Mamma och jag är ju ensamma hemma så snart blir det gött käk och mys :). Skriver int mer idag för måste i säng tidigt eftersom att jag börjar redan vid 8 :/ Jag hatar att gå upp tidigt men bussen kör typ runt i hela mjölby innan den fortsätter till kungshöga så då hinner man vakna till och det e ju lite positivt iaf (Y)



Saknar denna snubbe asså. Sååå synd att han har avlidit för den nye är ju ett stort skämt rent ut sagt. Fader Fouras äger!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback