Nu är den äntligen bort ! :D

Var ju och tog bort tandstälklningen idag, vilket känns bra och det vart fint men jag hatar skenan man måste bära hela tiden i 1 vecka, ush asså kan ju knappt prata ! Var med mormor på willy's med och sen fikade vi lite (Y) Tog synundersökning till förarbevis och sen åkte vi hem igen. Fick 500 kr av mormor till marken, Tack !(Y) Idag blirre mjölby med Fiiah och Malin :D Får se vilka vi träffa där men det gillas ju :) Blir kanske inget mer inlägg idag och ons-tors kommer jag också vara lite off på bloggen eftersom vi har skänninge marken här :) Men jag lovar att jag kommer lägga in massor bilder på fredag eller lördag !
Ha en fin dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback