Ny dator !:D

Sitter just nu vid mormor och morfars dator, måste vara första gången jag bloggar härifrån xD Jag var bara här för att skriva ut mitt schema eftersom att vi inte har kopplat in våran skrivare till datorn där hemma :). Vet ni vad jag ska göra i morrn eller? Jo ni vet ju att jag sa att min laptop har gått sönder och imorrn ska jag åka för att köpa en ny ! Mamma sa att hon kunde betala så länge så ska jag betala lite i månaden och sen när jag fått arslet ur vagnen och sätter ut min moppe på blocket så att jag kan få den såld kan jag betala av datorn :). Jag är glad för behöver verkligen en ny dator min ser ut som ett misshandlat jag vet int vad xD. Jag har tappat den i golvet ngr ggr men det ska jag faan int göra nu, den här datorn ska jag ha ett tag så det krävs att bevara den i ett bra skick =). Lägger ut bild sen när jag fått den, nu ska ja springa hem och se Medium (love it!) och sen ska jag sova. Godnatt på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback