OP10

sorry för dåligt bloggande men nu ska ja lägga ner lite tid på bloggen. Jag började ju skolan i dag, i klass OP10. Allt känns faktiskt jätterbra, det e en bra klass och en bra lärare. Jag måste säga att jag ser ljust på framtiden :D Dagen var kort med massor information men det var rätt kul och när vi lekte en namnlek i klassen blev det mkt skratt ! xD Vi är ca 22 elever däribland 1 kille xD Stackarn säger jag! xD Menmen imorrn börjar vi 9.40 och det låter bra tkr ja, med lite sovmorgon. Kommer även ha sovmorgon på måndag då vi börjar antingen 9 eller 10. Jag kan börja ännu senare om jag vill, om jag skippar språket och jag funderar fan på att göra det ! Känns bara skit om jag ska läsa franska i 3 år till, nej jag tror int det. Och dessutom blir det jättekonstigt på fredagen då jag får vänta över en timma på språket som är sista lektionen och då känns det faktiskt bättre att skippa det och sluta senare men ska tänka på det tills imorrn så får vi se:)


Här har ni mitt schema och ser ni på fredagen, ush nej skulle int så ut asså, har inget tålamod och hatar att vänta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback