Rutiner !:)

Ni kan int förstå hur mkt jag älskar rutiner! Jag är en väldigt spontan människa men rutiner är ju en del av vardagen och de gör att man känner sig trygg på ngt sätt. Jag älskar att veta när jag ska vakna (trots att det är förjävligt och tidigt), jag älskar att gå och lägga mig tidigt eller bara koppla av framför tv:n och faktiskt veta vad det är som visas! Jag känner mig helt vilsen utan rutiner och därför längtar en del av mig massor till måndag då skolan börjar medan en annan del, nattugglan i mig tkr att sommarlovet har varit allt för kort.  Men jag måste säga att det ska bli skönt att komma tillbaka till vardagen och komma i de gamla rutinerna igen, det ska bli jätteskönt! Men nu ska jag tjuvstarta med rutinerna och ska även idag gå och lägga mig tidigt. Jag är egentligen en nattuggla av stora mått men jag har vart så trött de senaste veckorna att jag faktiskt tkr att det e skönt att gå och lägga mig lite tidigare :) Så nu blirre tv och sen sängen, godnatt på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback