Ska träffa tjejerna snart !:D <3

Dagen har varit jätteseg ! Vaknade vid 1, asså får damp, kan helt enkelt int vakna tidigare trotts att jag vill men ikv blirre att gå och lågag sig tidigt för ska upp vid 7 och åka till tandläkaren -_- egentligen hade jag hatat att gå upp så tidigt men det gör inget för jag ska bli av med rälsen ! :D Jag har iaf varit hemma själv hela dagen och det blev mys framför tv:n och dusch och fix. Fiiah ringde nyss och sa att hon och malin skulle komma nu så ska väl gå upp snart så jag hör när de kommer:) de ska få en liten överraskning av mig ! :D Men vi hörs senare !

Kommentarer
Malin

världens finaste halsband hjärtat, älskar dig otroligt mycket! <333

2010-08-03 @ 13:47:27 | http://maliiinpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback