Skola!

Jag ska int klaga! Skolan är helt okej hitills men jag tänker klga inför morron dag asså vi gå i skolan i 8 timmar :/ Från 8-16 hata ! Men det ska väl gå bra gör jju int så mkt den här veckan, har typ bara fått information, pratat och lekt namnlekar och lite xD hahah idag fick vi oss alla ett gott skratt så det e det int brist på :). Idag ska jag in till mjölby med Fiiah och träffa gänget :). Men åker hem tidigt typ vid tjugo över 6 eller ngt för det blir int sent nu när det e skola! På torsdag slutar vi tidigare för mattelektionen blev inställd, yeey!:D Fredag slutar vi nog 4 med men det e bara den här fredagen annars slutar vi 13.25 !:D Jag gillar faktiskt mitt schema om man bortser från onsdagen och torsdagen för på torsdagen har vi en lektion som är i 2 timmar och typ 20 minuter !:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback