Stressig dag!

Hade ställt klockan på 10 även idag men kom tyvärr int upp, orkade helt enkelt int. Vaknade till av att mamma kom in och satt att klockan var halv 11. Kom int upp ens då utan först halv 12 kom jag upp och vaknade till framför Våra bästa år :) Efter det så stack jag över en snabbis till mormor för att hon skulle laga en tröja jag ska ha ikv. Nu sitter jag här och ska vänta tills Fiiah kommer och då blir det stress kan jjag säga! Vi ska trippla mitt och hennes hår och sen ska vi sminka oss och allt ska vara klart innan 10 över 4 :O Då skjutsar morfar oss till Malin där hennes pappa eller låtsats mamma skjutsar oss till Linköping !:D Låter bra men vi har ont om tid !


Skynda, skynda, skynda ! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback