Vart och shoppat

Jag har vart och shoppat i linköping hela dagen och sen åkte jag in till mjölby direkt efter att jag bytt lite kläder så därför har jag int hunnit blogga idag. Dagen har varit bra men kvällen var värre men det ska jag int skriva om här :S Iaf in Linköping köpte vi en hög tv-bänk så att int min hund Mickey är ivägen för tv:n när man tittar på den. Mina kläder kom hem idag med men orkar inte ta kort på allt nu för är trött! Så jag visar det i morrn eller i övermorgon ist.

Fiiah, jag är ledsen för det som hänt men det kmr bli bättre med tiden, jag lovar och jag kommer alltid finnas där för dig! Jag älskar dig, BFF <33

Det jag shoppat idag:


Ursäkta för ljuset! Har fyndat rejält idag dessa gick bara på 99 spänn :O



Älskar dom här !:D Köpta på Dinsko för 149 kr.


Älskar dom här sandalerna med !:D Också köpta på Dinsko för 199 kr


Dom här snyggingarna är också köpta på Dinsko för 299 kr :)
Är man en skooman så är man !:D men nu ska jag sova godnatt!

Kommentarer
Sofia

Just nu känns faan allt för jävligt. Älskar dej <33

2010-08-13 @ 11:08:58 | http://blondinxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback