vuvuzela xD

Kommer till rubriken snart xD Men iaf har varit ute nästan hela dagen som ni vet eftesom det e skänninge marken !:D Har handlat en rosa adidas tröja för bara 200 kr !:D En väska och en liten body till mtt kommande syskon :). Gick ut vi tolv för ville sova ut, träffade Malin och gick till Fiiah där vi tog med oss Tyra (Fiiahs lillasyster) med oss ut, vi tittade, gick och handlade. Sen gick jag hem och åt och sen kom Malin, Fiiah, Emma och Fillo hem till mig vi fixade oss och sen gick vi ut, mötte upp Melinda och drog till tivoliängen. Där var det trevligt och Malin, jag, Emma, Melinda och Bella åkte extreme fly:) Men nu kan jag säga att jag är helt slut ! Benen värker efter att ha gått ( skänninge marken är sveriges största marken så ni kanske förstå ;) ) ryggen värker, nacken värker och huvudet värker men jag överlever. Men nu till rubriken då :) Innan vi skulle gå hem så stannade malin och jag för att köpa pommes och då kommer en gubbe som är full.
G: Jag vill ha en vuvuzela utan ketchup.
Jag och Malin asgarvar
J: Vuvuzela är en trumpet
(En sån där som de hade i vm vetni)
g: Men nu blev det ju lite fel!
M: Hahaha aa!
g: Det blev helt kansigt!
Malin och jag asgarvar igen och gubben börjar prata med de som jobbar i koisken.
g: Crazy girls you know
Jag: Han snackar svenska vet du va?
g: Nej han gör int det
Hahah han pratade svenska och trotts att han int var svensk så snackade han lika bra svenska som mig så jag vet int vad gubben fick det ifrån xD Men nu ska jag sova godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback