3 timmars sömn

Nu är jag hemma och jag är jättetrött. Hade en jättetrevlig kväll med Sofia, Malin och Tyra !:D Åkte pulka i en och en halvtimma typ och sen frös vi och Tyra var trött så vi gick hem till mig. Jag bytte om och sen så gick vi och lämnade Malin på station, längtar redan efter ungen eftersom jag vet att det säkert kommer dröja ytterligare en vecka innan vi träffas :(. Sen bar det av hem till Sofia där vi chilla och beställde pizza :). Idol blev det sen och ja vad ska jag säga, har aldrig varit så kär in något som jag är i Jays röst. Haha skämta xD. Men nu är jag hemma och ska sätta mig i mammas rum och se utröstningen:). Nu tar vi hem det här Jay, okej ? :D Hihi nej nu måste jag skynda mig och sen blir det bums i säng så jag är utvilad för julshopping imorgon är skittrött efter bara 3 timmars sömn i natt :S Sovgott ! <3
Bästisar där ! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback