Adventsmys

Mormor och Morfar har varit här ett tag och vi har fikat och haft det lite mysigt. Men sen blir jag uttråkad, fortfarande inte kommit upp i den ålder där jag tycker att det är kul att bara sitta och snacka om oväsentliga saker. Nej fy så jag satte mig här. Ikväll blir det filmmys och lite, får se om det går något bra på tv annars så flyttar jag mig in till mitt rum och ser om jag kan hitta någon bra film på datorn som jag kan se (Y). Snart blir det att se så mycket bättre. Me love Petter asså, han är så jäkla bra !:D Har växt upp med hans musik och jag tröttnar aldrig, hihi (A). Satellites blev så himla skön, han gjorde den verkligen till sin egna och gjorde om den till svenska. Ikväll är det väl Pluras kväll tror jag så vi får väl se hur det kommer låta ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback