Bara en dag kvar !:D

Jag är trött men glad för idag är det bara en skoldag kvar till lov! Slutade dessutom 2 timmar tidigare idag alltså klockan 2. Mamma kom och hämtade mig och Sofia på skolan och vi åkte till kvarnen för att handla sista grejerna till julklappsspelet imorrn och det känns rätt skönt att vara klar med allt som har med julklappsköp att göra nu, inget mer att oroa sig för innan jul utan nu är det bara att njuta och invänta den stora dagen, som är min favoritdag på hela året. Älskar sommaren men julen är ändå bäst och mysigast !:D Nu ska jag ta och käka lite och sen kommer Hasses syster och hennes kille så då blir det fika :). Får se om jag hinner blogga mer idag annars så skriver jag imorrn när jag kommer hem, typ vid 5  :) Kram !
Bjuder på en bild på den jag saknar mest på hela jorden och på underbara lilla Bella. Saknar dig något otroligt, gubben och jag tänker på dig varje dag ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback