Bra avslut på veckan ! (Y)

Jag är sådär trött och skönt avslappnad, fattar ni vad jag menar ? xD Och då är det jävligt gött att inte ha läxor och prov, så himla skönt ! Har inget förrän nästa vecka och det gillas starkt !(Y) Hihi känner att avslutet på denna veckan är bra och även avslutet på året, det är ju faktiskt inte långt kvar innan året är slut och mycket kommer hända innan dess, bra saker ! :D Lov såklart, fredagarna med tjejerna (imorrn ska vi åka pulka med Sofias lillasyster, gulligt va? xD), träffa efterlängtade kompisar som Jakob och lite andra, jul med familjen, jul med tjejerna (ja, vi brukar ha en liten egen minijul då vi myser och delar ut julklappar vi har köpt till varandra :)), nyår och någon gång där emellan kommer mitt syskon. Är det inte perfekt ? Jag älskar denna jul! Med tanke på hur förra var så kan jag inte vara annat än glad just nu ! Fan vilket slut på året jag hade förra året, sjukt så ledsen och så dåligt jag mådde och det är dels tack vare mina underbara vänner som jag mår så mycket bättre idag, utan dom hade jag inte klarat det. Tack älsklingar ! <3
ska klä granen någon gång de närmaste dagarna med :). Vi har alltid en äkta gran bara för att jag hotar med att jag inte tänker fira jul annars xD haha men det är ju 100 gånger mysigare att ha en riktig och de doftar ju så himla gott med. Ingen riktig jul utan en riktig gran tycker jag :) Den enda nackdelen är väl att den barrar så förskräckligt och att mina katter gillar att klättra upp och lägga sig på grenarna, fråga inte varför, verkar ju väldigt oskönt tycker jag xD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback