Down the block there's a riot

Ikväll blir det att mysa galet :). Haha nej men hade tänkt träna lite på matten med för har ju prov på fredag men tror att jag bara läser igenom sammanfattningen idag och lämnar resten till morgon dagen, sååå typiskt mig ;) Haha undrar ni över rubriken så är det namnet på gårdagens avsnitt av Desperate Housewives som jag missade så ska se det nu istället. Låter great tycker jag :). Sen blir det mys med familjen och lite käk, har inte ätit middag idag så börjar bli lite småhungrig ;). Det här blir sista inlägget idag för har ju som sagt annat att ägna mig åt. Men skriver imorrn eftermiddag efter skolan :D .
Den här nya karaktären gillar vi inte ! Han försöker ju bara förstöra mellan Keith och Bree, usch hur kan han göra så mot sin egen son ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback