Du vet precis hur det blir när vi bråkar

Hej på er eller godnatt kanske  ;). Har varit i skolan hela dagen och hade utveckligssamtal. Gick bra och jag ligger på minst G i alla ämnen, MVG i engelska, VG i samhäll och de andra fick jag inte reda på än vet bara att jag är godkänd :). Mamma ringde VC idag för jag har haft ont i magen, ont i ryggen och kissat stup i kvarten efter urinvägs infektionen så ska ringa dit i morrn och bestämma en tid under förmiddagen som jag ska träffa en läkare. Så blir ingen skola för mig i morgon eftersom jag inte riktigt vet när jag ska dit eller hur lång tid det tar. Hoppas nästan att det är att infektionen har kommit tillbaka annars kommer det nog bli en lång dag på VC med blodprov och skit och det har jag inte tid med för måste träna till prov som jag har på onsdag. Borde ha tränat idag med men orkade inte xD Haha så blir att råplugga i morgon men det är prov i samhällen och det är något jag alltid haft lätt för så blir nog inga problem. Blir nog dåligt uppdatering imorrn med men sen ska jag bli bättre. Godnatt på er! <3
Usch det är jag inte särskilt sugen på :(. Sjukt spruträdd och så gör det ju förbannat ont !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback