Ed, Edd och Eddy xD

Hej på er !:D Har inte orkat blogga än för installatörerna var här ett bra tag så jag drog över till M&M för frukost :). Morfar gick i pension idag och det är sjukt så mycket han fick :O Först fick han presentkort på JULA på 2100 kr, sen fick han 2 skit fina blommor, en presentkasse typ med glögg, apelsiner, ananas, te, bröd och mycket mer och 10 000 kr att resa för :O, jag vill med ha 10 000 att resa för !:D Nej men min morfar gillar inte att resa så pengarna gå nog till mammas, min, Veras och mormors resa nästa år, dock ska jag försöka att få med morfar ;).  Aja denna dag är en slapp dag och jag sitter bänkad framför min tv då vi som sagt fick nya kanaler idag, såg just Hannah Montana- the movie den var sådär och nu tittar jag på Ed, Edd och Eddy på Cartoon Network xD. Var ett av mina favvoprogram när jag var liten så jag tänkte att jag skulle se det nu bara för att liksom men känns inte lika roligt längre, känns väldigt larvigt och ja det är nog inte något för mig längre xD
en av blommorna som morfar fick :)
Grattis till pensionen morfar !:D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback