Freeeeedag FTW ! :D

Idag är det fredag och det skulle inte kunna vara skönare asså (Y). Jag älskar fredagar så jäkla mycket, bästa dagen i veckan. Haha ja nu vet ni min kärlek till fredagar med xD. Var en rätt chill dag i skolan, lite dator, grupparbete och lite enskilt sen vid halv 2 kom Sofias pappa och hämtade oss. De har sånna här solrutor därbak eller vad man säger så man inte ser in så när Sofia ska öppna dörren så öppnar min pappa och skrämmer skiten ur oss xD. Haha ja ni, dagens där eller xD. Fiiahs och min pappa jobbar båda på BT och ibland samåker dom som jobbar där. Aja kom hem och käkade lite och nu ska jag ringa Malin och tvinga in henne till Skänninge ikväll (Y). Ha en perfekt fredag !:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback