Friiidaay !:D

Gud vad skönt med fredag ! Slapp dag i skolan men vi hade matteprov vilket jag känner gick åt helvette, fan jag som verkligen ville klara det men aja får vänta på resultatet och så. Slutade vid halv 2 drog till stan med Sofia, gick ett varv och tittade i affärer. Sen hämtade Jesper oss och vi åkte en sväng sen skjutsade han hem oss, gulligt av honom tycker jag :). Har just ätit mellanmål, blev rån och ananas, mums !:D Så nu är jag mätt. Ikväll kommer Sofia hit och vi ska ha myskväll, låter väl bra? Blir nog en liten promenad (om jag får bestämma ;)), the sims och någon film :). Kommer bli en riktig slapphelg för har inga läxor eller något att oroa mig över så det kommer bli en skön helg och sen går vi bara 2 dagar och så är det lov !:D Så gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback