Godmorgon alla solstrålar!

Lite puckat är en grej, jag är den enda jag känner typ som säger Godmorgon och inte gomorron. Ville bara påpeka det men det är ju ingen nyhet att jag är lite udda xD. Vaknade vid kvart i 8 och gick upp och tog ett urinprov, hur jävla äckligt som helst tycker jag! Aja sen ringde jag VC och jag har tid där vid 10, bara hoppas att mamma kommer hem från BM innan det för jag hatar att gå till läkaren själv. Ringer väl mormor annars men ja vi får se. Ska snart göra mig lite frukost och dra på mig kläder. BTW så har jag åkt på någon förkylning och har spenderat morgonen med att ha hostat en hel del :/. Men ni, vi hörs när jag kommer hem sen. Hej då <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback