Godmorgon sunshines !

Kände inte för att blogga mer igår utan blev film och mys istället. Vaknade av att klockan ringde vid 9 och har fixat mig och ätit frukost. Nu är jag klar och det är typ 30-40 min innan vi ska åka, kunde ha sovit lite längre men jag trodde att vi skulle åka buss men Sofias mamma är så snäll så hon skjutsar oss i stället :D. Börjar fem över elva som vanligt och sen kommer mamma och hämtar efter skolan så ska vi åka och köpa julklapp för vi i klassen ska köra sånt här julklappsspel vet ni :). Vet inte när jag hinner blogga ikväll för vi får främmat med men vi får se ;).
Gaah bara 2 dagar kvar i skolan, känns sjukt gött med lov. Tänk att jag har gått en hel termin på gymnasiet nu, tiden har gått sjukt snabbt men den kan gärna få gå lite snabbare ;). Haha nej men ha en bra dag alla !:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback