Hellu !:D

Detta blir nog sista inlägget innan jag drar. Har inte fixat mej än så ska göra det nu och sen får vi se om jag hinner att blogga mer annars kommer det ett tidsinställt vid tolv men då sitter ni väl ändå inte här ;). Sofia kommer sen med för att fixa håret och sen blir det käk :). Denna nyårsafton kan gå käpprätt år helvette pga en person men jag orkar inte lägga tid och energi på sånt och sånna som ändå inte verkar bry sig så jag skiter i det och ser till att ha superduper kul ändå :) Problemen kan man ta hand om nästa år ;). Haha (A) Men ska dra och trippla håret nu så att jag hinner med allt men vi hörs imorrn om inte annat och håll tummarna för att jag blir storasyster efter tolvslaget någon gång, skulle bli en helt perfekt nyårsafton då :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback