Hemma :)

Nu är jag hemma efter en kväll med underbart folk :D. Först blev det som sagt pizza med Sofia, Malin, Kerstin och gamla klasskompisar, väldigt trevligt faktiskt :D. Satt och snackade och åt i typ en och en halvtimma sen så drog jag och tjejerna hem till Fiiah och sen bussen till Mjölby. Där bar det av till ante där man umgicks med roligt fölk :) Trevlig kväll men nu blir det ingen utgång för mig förrän tidigast nästa vecka för har fullt upp. Så här ser mitt "julhelgsschema" ut:
23:de: Installatörer kommer och då blir det att bänka sig framför tv:n då vi kommer ha massor kanaler ;)
24:de: Fira jul med familjen hos mormor
25:de: Pappa kommer ev. hit beror på om vilket humör jag är på och om jag har lust. och så middag hos mormor, rester.
26:de: Heldag med tjejerna på julrean i ikpg, shoppa!!:D Sen hem till mig där vi ska mysa framför någon film och sen dela ut julklappar :) '
27:de: ska jag se till att plugga lite och sen kanske dra in till mjölby eller blir det en myskväll med familjen :)
Sen har jag inget inplanerat förrän nyår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback