Hemsk natt !

Har tagit en bloggfridag eftersom jag varit borta i stort sett hela dagen. Sofia sov ju som sagt hos mig och vi tittade på film och myste innan vi gick och lade oss, somnade nästan direkt men det blev ändå sent typ halv 3. Vaknade halv 6 av att jag har sån jävla mensvärk så det är helt omöjligt att somna om, ligger kvar till lite innan 7 i alla fall innan jag gick upp och satte på en film, "New in town" blev det. Den var sådär.
Aja efter 3 timmars sömn var jag ändå taggad på en shoppingdag och ja jag är nöjd över det jag fick med mig hem. Blev 2 blusar, 1 tunika, 1 ansiktsrengöring, 1 BH, 1 lång cardigan och 1 par UGGS :D. Allt gick på ungefär 700, det kallar jag att fynda rejält för det kan man vara glad om man får betala för en tredje del, t.o.m ännu mindre av det här typ. Jag älskar julrean :).
Nu blir det film, är trött som ett as vilket är förståeligt men jag orkar inte gå att sova xD. Visar bilder på allt jag köpt i morrn, Godnatt ! <3
Denna film ska jag se nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback