Idag smäller det !:D

Godmorgon på er! Nej jag har faktiskt varit vaken sen tjugo i 11 vilket faktiskt är tidigt med tanke på att jag inte somnade förrän kl 4, läser nämligen en jättespännande bok så det är helt omöjligt att slita sig ifrån den xD Har hunnit läsa en timme idag med. BTW jag tänker faktiskt inte göra som det flesta andra och säga gott nytt år och det för det är det ju faktiskt inte än ;). Nej, nej idag är det fortfarande 2010 och jag hoppas att årets sista dag blir lika oslagbar som förra årets !:D Idag står en hel del på schemat, jag ska måla naglarna, noppra ögonbrynen, sminka mig, trippla håret, ta på mig nyårskläderna, hjälpa mamma och duka och ja massor med annat! Vid typ 5 ska vi äta mammas jättegoda kyckling med vinsås och sen någon gång innan eller efter kommer Sofia hit och då blir det fix och sen vid halv 7 går bussen och då blir det att åka till Emma på förfest !:D Kanon ! Hoppas alla får en jättebra, Let's make this year unforgettable ! ;)
Emmabby och jag ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback