Ingen inspiration

Jag har inte haft någon inspiration till att blogga på några dagar det är därför det har blivit lite glest med inlägg. Just nu sitter jag och tittar på Bonde söker fru, stackars lilla Thomas asså !:( Aja detta har varit en skön dag, skolan var chill trots att det var lång dag och vi hade prov vilket gick bra, läxförhör vilket också gick jättebra :). Sen hade vi metod men han bara vara med i 2o minuter för sen kom mamma och hämtade mig och vi åkte till tandläkarn. Idag är också första dagen på länge vi inte har någon läxa vilket är grymt gött, är helt trött på prov och läxor nu. Har ett prov kvar tror jag och lite läxförhör innan lovet men det ska nog gå kanon :D. Snart blir det Grey's och mys med mamma. Skriver mer imorrn då jag eventuellt kan ge er ett jättesmaskigt recept på ett julgodis, mums !:D
Här är en version på godiset, kan visa våran imorrn. BTW våran ser mycket godare ut, thihi xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback