Jag längtar ...

Gud, vad jag längtar till imorrn !:D Jag längtar till att få träffa familjen men mest längtar jag efter lillkusinen var ett tag sen vi träffades nu ! Jag längtar efter mormors julbord som är så himla gott:). Jag längtar efter Kalle Anka. Jag längtar efter julklapparna. Haha de flesta brukar inte säga att julklapparna är så viktiga men mig lurar ni inte ;) haha självklart är det allra viktigaste på julen att vara med familjen men jag tror inte på den som säger att den inte längtar efter klapparna ;). Jag tänker självklart visa upp allt jag fått i julklapp på juldagen :). Snart blir det att ladda inför julafton med dusch, kroppspeeling, ansiktspeeling, raka benen, föna och platta håret :) Imorrn ska jag dock ha lockat men jag måste platta håret dagen innan ändå annars är mitt hår ett jäkla virrvarr och då tar det flera timmar att få ordning på det xD.
Asså kan ni fatta att det är julafton imorrn, det har inte jag riktigt fattat än i alla fall. Tiden går så jäkla snabbt känns som om det var julafton 2009 igår. Tänk när man var liten då tyckte man att tiden gick jättesakta och det kändes evigheter tills det skulle bli jul och nu hinner man knappt uppfatta att tiden går xD.
Vet inte om jag hinner blogga imorrn, får se men annars God Jul på er alla ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback