Medium :)

Har inte orkat blogga idag så skriver lite nu istället:) Tittade på Svenska hollywood fruar för ett tag sen. Haha Marias kommentar var ju fan dagens bästa: Vattnet gick sönder !! Haha när hennes kompis vatten gick, lite rolig är hon faktiskt xD Nu sitter jag och tittar på Medium och efter det blir det att gå och lägga sig för ska ju på rättegången jag berättade om i morgonbitti så måste vara utvilad :). Mysig dag har det varit tycker jag så nu ska jag fortsätta att mysa lite, låter bra tycker jag :D
Bjuder på en mysbild, tänk om man hade en öppen spis hemma med en liten brasa i, ååh mys! :D Har faktiskt haft det när pappa bodde på landet, mysigt värre är det :)

Kommentarer
Jonnie

ja de hade ja velat ha, tänk va gott o sitta där när snön vräker ner :)

2010-12-14 @ 11:39:54 | http://www.Alwaysfabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback